Otázky a odpovědi, FAQ

Otázky a odpovědi

Informace, praktické rady a zkušenosti

Jak mohu stáhnout a nainstalovat aplikaci?

Aplikaci pro seniory můžete zdarma stáhnout z Apple app storu nebo Google play. Prosím, přečtete si návod, jak postupovat při prvním spuštění aplikace a jak do aplikace pozvat další členy rodiny.

Jak mohu odstranit svůj účet z aplikace?

Pokud chcete změnit typ předplatného, například přejít z měsíčního na roční, musíte kontaktovat naši zákaznicko podporu na adrese info@senifit.cz.

Jak mohu rodinu opustit

Pokud již nechcete být členem nějaké rodiny, můžete o tom informovat správce rodiny, který Vás vymaže se seznamu členů rodiny popřípadě napište na naši zákaznickou podporu info@senifit.cz a my smazání provedeme. To že opustíte nějakou rodinu, neznamená, že byste zároveň opustili rodiny další nebo se smazal Váš uživatelský účet..

Jaký je postup pro odeslání zpětné vazby nebo návrhu na vylepšení aplikace?

Budeme velmi rádi, pokud nám sdělíte svůj názor na používání aplikace, podělíte se se svými zkušenostmi, upozorníte nás na krkolomné ovládání nebo na chyby v aplikaci. Aplikaci děláme pro Vás a naší snahou je, aby byla co nejlepší. Prosím napište nám na naši adresu info@senifit.cz.

Jaký je postup pro aktualizaci aplikace na nejnovější verzi?

Pokud máte nastavenou na Vašem mobilním telefonu automatickou aktualizaci aplikací, naše mobilní aplikace Senifit se bude aktualizovat automaticky. V opačném případě bežte do obchodu s aplikacemi Apple app store pro iPhone respektive Google play pro telefony se systémem Android. V seznamu aplikací najděte Senifit a pokud bude dostupná aktualizace, klikněte na "aktualizovat". V každém případě je důležité mít připojení k internetu (Wi-Fi nebo mobilní data) a dostatečnou kapacitu na zařízení pro stahování a instalaci aktualizace.

Jak je možné smazat rodinu?

Pokud chcete smazat rodinu tak je nejprve nutné, aby správce z rodiny vymazal všechny její členy. Následně prosím kontaktovat naši zakaznickou podporu na adrese info@senifit.cz, rodinu smažeme ze systému.

Je možné předplatné kdykoliv ukončit?

Ano, je to možné. Pokud chcete předplatné změnit nebo ukončit, kontaktujte prosím naši zakaznickou podporu na adrese info@senifit.cz.

Jak mohu založit další rodinu

Pokud chcete založit další rodinu nad rámec Vašeho předplatného, protože například máte opravdu hodně příbuzných nebo prozovujete zařízení pro seniory, kontaktujte prosím naši zakaznickou podporu na adrese info@senifit.cz. Rešení společně najdeme.

Jak jsou zabezpečeny moje osobní údaje a data?

Aplikace Senifit dbá na bezpečnost vašich osobních údajů a dat. Všechna vaše data jsou bezpečně uložena a chráněna tak, aby se k nim nedostal nikdo nepovolaný a nemohla být zneužita. Více informací o ochraně osobních údajů a jejich zpracování naleznete na https://senifit.cz/clanek/zasady-ochrany-osobnich-udaju.

Jak mohu změnit své osobní údaje v aplikaci?

Kliknutím na Vaši fotografii v pravém horním rohu se dostanete do nastavení Vašich preferencí. K položce menu "Profil" pak můžete změnit svoje osobné údaje.

Jak se dá změnit předplatné?

Pokud chcete změnit typ předplatného, například přejít z měsíčního na roční, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu na adrese info@senifit.cz.

Jakým způsobem lze v aplikaci provést platbu?

V aplikaci je možné přímo uhradit platbu za předplatné pomocí platební brány. Ta pracuje s běžnými druhy platebních karet a platby probíhají okamžitě, takže nově aktivované předplatné můžete okamžitě začít používat.

-- text --